Pontyozók

2010.11.23. 14:10

 Izgalmasan telik az ősz, és állítólag a hétvégén itt a havazás. Dart fogott süllőt, csukát, én is fogtam, de nem nekem ment igazán. Ezekről az úszókról eszembe jutottak a nyári pontyok amiket ügyesebben kerítettem a horog végére, de sebaj hiszen messze még a csukás szezon vége.

pontyozó parafából és fácántollból

parafa, pávatoll

parafa, fácántoll

Darth pontyozója parafából és fácántollból

poty, keszeg, kárász?

A bejegyzés trackback címe:

https://greenfishing.blog.hu/api/trackback/id/tr492467952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2010.11.24. 22:21:52

Nem is tudom, fogtam e már úszóval pontyot... Szégyenlem, de szerintem nem, csak rablózás közben halszeletre... :oD
Üdv.

Tom
pecazas.blog.hu

greenfishing 2010.11.25. 11:30:35

Akkor lassan érdemes felkészülnöd egy jó tavaszi úszós pontyozásra:) igazság szerint én ezt az eszközt részesítem előnybe a feederezéssel szemben, bár azt sem vetem meg. Nagy halat a match bottal is ki lehet fárasztani, de a lényeg az,hogy könnyű szerelékkel jobban dagad a melled a büszkeségtől:) Arról nem is beszélve, hogy az úszóval megtudom horgászni a vízközből érkező keszegeket is.
Hajrá Tom! Ne hagyd ki ezt a módszert sem, mert úszó nélkül horgászni olyan mint egy szemmel nézni a 3D mozit:)

Frodó

greenfishing 2010.11.25. 11:32:01

ja igen! amit fogtál azt úgy hívják: VÉRPOTY :))

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2010.11.26. 21:48:14

@greenfishing: Szia! Majd tavasszal megmutatjátok, hogyan kell úszóval pontyozni. Én úszót kizárólag csak ragadozókra használok, de azt eredményesen. Egyébként fogtam már vérpontyot babahallal a Balatonon is...
Volt vagy fél kiló... :oD
Üdv.

Tom
pecazas.blog.hu

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2010.12.18. 16:48:55

Sziasztok!

Mi újság? Leállt a manufaktúra?
Üdv.

Tom
pecazas.blog.hu
süti beállítások módosítása